PORADNIK: JAK CIESZYĆ SIĘ ŻYCIEM?

Witaj! Wiele osób zazdrości innym szczęścia tego, że mają fajne życie. Myślisz, że taka osoba nigdy nie ma problemów? I że nigdy nie ma ci...

Witaj! Wiele osób zazdrości innym szczęścia tego, że mają fajne życie. Myślisz, że taka osoba nigdy nie ma problemów? I że nigdy nie ma ciężko w życiu? Szczerze mówiąc to nie ma osoby, której zawsze wszystko się udaje. Po prostu to są osoby, które potrafią cieszyć się swoim życiem mimo swoich problemów. Dzisiaj przygotowałam dla Was poradnik, na temat, jak cieszyć się życiem.
1. Doceń to co masz.
Dostrzegaj te najmniejsze rzeczy i spróbuj się  z nich cieszyć. Pamiętaj. Czasami mniejsza rzecz cieszy znacznie bardziej niż większa.

2. Otaczaj się pozytywnymi osobami.
Nikt z nas nie będzie szczęśliwym człowiekiem jeśli będzie otaczał się osobami, które tylko i wyłącznie narzekają na swoje życie, przez to nawet Ty możesz zacząć narzekać na swoje, a tego chyba nie chcesz, prawda?
3. Zmień nastawienie.
Wstając rano pomyśl, że ten dzień będzie najlepszy w Twoim życiu i rób wszystko, aby tak było.
4. Uśmiechaj się.
Jeśli mam być szczera to ja nie lubię swojego uśmiechu, ale mimo wszystko uśmiecham się.

5. Zawsze dawaj z Siebie wszystko.
Jeśli podchodzisz do czegoś z myślą, że Ci się nie uda, to na pewno Ci się nie uda, na prawdę uwierz mi. Kiedyś sama tak robiłam lecz po jakimś tam czasie zrozumiałam swój błąd. ZAWSZE dawaj z Siebie wszystko, a wtedy kiedy Ci coś nie wyjdzie będziesz miała satysfakcję.
Chciałabym Was jeszcze poinformować o pewnej sprawie. Ostatnio zauważyłam, że posty tematyczne oraz posty ze zdjęciami mają najwięcej wyświetleń dlatego też będę starała się aby były one jeszcze bardziej dopracowane:)




You Might Also Like

19 komentarze

  1. Według mnie najważniejsze to cieszyć się każdą chwilą i otaczać się pozytywnymi ludźmi, bo to głównie 'robi' nam nasze życie. Warto dostrzegać pozytywne cechy każdej rzeczy, która dzieje się w naszym życiu, bo nic nie dzieje się bez powodu i nawet największe problemy nas czegoś uczą :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie, stosujac sie do tych rad bedziemy na pewno bardziej pozytywni i yzcie sprawiac nam bedzie wiecej radosci. :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przydatne porady, szczególnie to o zmianie nastawienia!
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mądry wpis, przede wszystkim trzeba doceniać to co się ma, bez tego jest trudno gdziekolwiek zajść.

    zapraszam: http://cvtepastelday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że każdy powinien po prostu uwierzyć w swoje szczęście, bo każdy je posiada, ale nie każdy potrafi z niego korzystać ;]
    Bardzo motywujący post
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podstawa to dosenianie tego co posiadamy... Świetny post :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzadko kiedy doceniamy to co mamy, a to tak na prawdę jest najważniejsze
    http://xmyxlittlexworldx.blogspot.com/
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny poradnik :) Uważam, że jeśli będziemy pozytywnie nastawieni i będziemy dawać z siebie wszystko to w końcu osiągniemy swój cel :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz,skomentujesz, poklikasz albo zostaniesz na stałe :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Oczywiście, że wpadnę.

      Usuń
  9. śliczne zdjecia :) zapraszam do siebie :)
    morelllocherry.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie otaczanie się samymi pozytywnymi osobami jest bardzo ważne :)
    Obserwuję i pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega rady, zgadzam się z każdą. Ale sądzę, ze czasem gdy mamy zły humor wystarczy po prostu śmiać się bez powodu i ta pomaga :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ważne jest otaczanie się pozytywnymi ludźmi i docenianie tego co mamy! :)

    Pozdrawiam Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Obecnie moje życie to jakiś bałagan.Nie lubię kiedy świeci słońce, wręcz przeciwnie, czekam na noc. A w nocy? W nocy chce iść jak najszybciej spać. I tak wszystko przemija. Nawet nie chce myśleć ile dni już straciłam i to boli najbardziej. Jednak chce wykorzystac ten ostatni wolny czas i wszystko jakoś pozałatwiać, tak jak potrafie. Mam nadzieję, że kilka Twoich rad wykorzystam ;)

    Pozdrawiam, Weronika z http://weronika-hejman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy