PODSUMOWANIE ROKU 2K15

Dzień Dobry! No i w końcu nadszedł dzień w którym żegnamy się z 2k15 rokiem. Jak co roku przyszedł również czas na podsumowanie tego r...

Dzień Dobry!
No i w końcu nadszedł dzień w którym żegnamy się z 2k15 rokiem.
Jak co roku przyszedł również czas na podsumowanie tego roku, czyli opisanie co się w nim wydarzyło itp. Nie wiem jak Wy, ale ja przez ten cały miesiąc czekałam aż będę go mogła napisać i opublikować, a dlaczego? Odpowiedź jest bardzo prosta, ale uzyskacie ją dopiero po przeczytaniu całego posta.
A więc od czego zacząć? Na początku może Wam napiszę, że ten rok był najlepszy, serio. Lepszego nie mogłam sobie wymarzyć. Był to rok, w którym przydarzyło się wiele przygód, czasami były zloty i upadki, ale mimo tego wszystko bardzo dobrze się skończyło.

BLOG- Cóż dla bloga to nie był najlepszy rok. Czasami posty były codziennie, a innym razem raz na tydzień lub nawet i na miesiąc. Była również miesięczna przerwa spowodowana brakiem czasu, pomysłów oraz zdjęć. Dzięki tej przerwie zrozumiałam, że nie chcę przestawać prowadzić bloga, ponieważ to jest coś co kocham robić. No i również dzięki tej miesięcznej przerwie wzięłam się za siebie. Nie można zapomnieć również o tym, że w tym roku mój blog przeszedł metamorfozę i to nie małą.

WAKACJE - Porównując tegoroczne wakacje oraz zeszłoroczne stwierdzam iż te były najlepsze. Całe wakacje spędziłam po za domem razem z przyjaciółmi ( i tutaj już znacie odpowiedź dlaczego w wakacje tak rzadko pojawiały się posty. )
Co do wakacji to nie mam zamiaru narzekać, ponieważ lepszych nie mogłabym sobie wymarzyć. Były takie jakie zawsze chciałam mieć, czyli każdego dnia coś robiłam, gdzieś wychodziłam, a najważniejsze jest to że spędziłam je w gronie przyjaciół.
PRZYJAŹŃ - Dzięki wakacjom bardziej zżyłam się z chłopakami z mojej klasy i ogólnie nawiązałam znacznie więcej znajomości niż w tamtym roku. W tym roku również poznałam osobę, a raczej bardziej ją poznałam. I dzięki tej osobie mój świat jest całkiem inny, znacznie lepszy. Od teraz każdego dnia mam uśmiech na twarzy, ponieważ on tego pilnuje.

A może coś więcej o tym roku?:)
Otóż rok 2k15 od początku wydawał się być udany, jednak po miesiącu wszystko się skończyło. Powiem tyle. Poznałam osobę, której nie chcę widzieć na oczy i w sumie żałuję, że to się tak wszystko potoczyło, ale w środku tego roku uświadomiłam sobie, ze nauczyłam się czegoś, a czego? Już mówię. Nauczyłam się tego, że mam przestać być miła dla wszystkich dookoła, ponieważ im milsza jestem tym bardziej dostaje po dupie. To się na prawdę sprawdziło. Reszta tego roku była na prawdę szczęśliwa, lecz dopiero od początku wakacji ten rok stał się najlepszym rokiem jaki kiedykolwiek miałam. I mam nadzieję, że następny będzie taki sam, a nawet jeszcze lepszy. No i na sam koniec chciałabym Wam napisać o postanowieniach. W tamtym roku miałam ich kilka i mogę się przyznać, że połowa z tych postanowień się spełniła oraz ja sama je zrealizowałam. To jest cudowne uczucie wiedząc, że połowa rzeczy, o których marzyłaś się spełniła.

No a więc ja się z Wami żegnam i do zobaczenia za rok:)

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Świetne podsumowanie! :)
    Udanego sylwestra :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też w tym roku dostałam strasznie po dupie od osoby która była dla mnie przyjacielem, ale nie ma co wspominać takich śmieci :*

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie te wakacje też były jednymi z lepszych :).

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ogolnie ten rok byl dziwny, ale fajny:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój rok niestety nie był tak niesamowity jak twój.
    Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli działo się naprawdę sporo. Fajne podsumowanie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Dala mnie ten rok był naprawdę dobry, a w szczególności wakacje :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 2k15? Pierwszy raz widzę takie określenie na 2015 rok ;o
    Widzę, że przez ten rok sporo się u Ciebie działo. I w sumie u mnie podobnie, szczególnie w kwestii bloga. Oby ten rok był bardziej owocny i bogaty w nowych, prawdziwych obserwatorów ;]
    Wybrałaś śliczne miejsce na sesje. Mimo, że kiedyś nie zwracałam na to uwagi, to tło jest naprawdę ważne ;o
    Podoba mi się ta koszulka w paski ;]
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że mimo wszystko miałaś udany rok :) To wspaniałe, że masz teraz przy sobie taką osobę!
    Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga! No i szczęśliwego nowego roku, jeszcze lepszego niż 2015 ;)
    Genialne zdjęcia! *.*
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się ,że miałaś udany rok :D
    A co dy bycia miłą to masz rację,ja też się na tym przejechałam :D
    Życzę szczęścia w 2k16 :D
    http://julietestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    http://blogbutterflyblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje tegoroczne wakacje tez byly duzo lepsze.. No w sensie w 2015 niz 2014 xdd
    Mój blog
    Mój fanpage
    ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

Obserwatorzy