ULUBIEŃCY PAŹDZIERNIKA 2K15

No i kolejny miesiąc za nami. Za nim się obejrzymy będziemy żegnać rok 2015. Ten czas na prawdę bardzo szybko mija, no ale z drugiej strony ...

No i kolejny miesiąc za nami. Za nim się obejrzymy będziemy żegnać rok 2015. Ten czas na prawdę bardzo szybko mija, no ale z drugiej strony to nawet i dobrze ponieważ chciałabym przeżyć kolejne wakacje. Wracając do tematu posta dziś przygotowałam dla Was ulubieńców miesiąca. Jak mogliście zobaczyć przez cały mój okres blogowania, ja nie jestem dobra w takich postach, ponieważ zawsze sobie obiecałam, że będę je robić co miesiąc lub co dwa lecz nigdy mi się to nie udawało. Dlatego też stwierdziłam, że będę je robiła od czasu do czasu kiedy na prawdę będę miała coś godnego do polecenia, także zapraszam do czytania!:)))


#1
Pierwszą rzeczą, którą Wam chcę pokazać jest to kosmetyk firmy Rimmel. W tym podkładzie jestem zakochana już kilka dobrych miesięcy. I powiem Wam, że innego nie mam zamiaru używać, nawet nie dałabym rady, ponieważ jak kilka dni temu chciałam spróbować nałożyć podkład innej firmy dziwnie się z nim czułam i od razu musiałam zmywać cały makijaż. Ten podkład bardzo dobrze kryje nawet nie widać, że się go ma ani się go nie czuję. Moja ocena to 10/10.

#2
Kolejnym kosmetycznym ulubieńcem jest pomadka Baby Lips Dr.Rescue firmy Maybelline. W tamtym miesiącu używałam ją każdego dnia, jest bardzo dobra i zupełnie inna niż pozostałe. Inni mówią, że ona bardzo krótko utrzymuję się na ustach lecz u mnie wręcz przeciwnie! Moja ocena to 10/10.

#3
Kolejnym ulubieńcem nie jest kosmetyk ani jedzenie tylko książka. Dla moich znajomych, którzy znają mnie bardzo dobrze zdziwią się, no bo ja i książki? Szczerze? Sama się zdziwiłam, no ale cóż życie kryje przed nami wiele niespodzianek. Do tej książki zmuszałam się 2 miesiące. Cały czas mówiłam, że zacznę ją czytać lecz ja nigdy nie miałam czasu, aż pewnego dnia w końcu poszłam do pokoju mojej siostry i wzięłam tę książkę. Mówię tutaj o Papierowych Miastach. Ta książka jest cudowna i jedyna, którą przeczytałam w kilka dni. Dla mnie przeczytanie książki, która ma 393 stron to na prawdę wielkie osiągnięcie zwłaszcza, że ja nienawidzę czytać. Po przeczytaniu książki obejrzałam film i wielkim zdziwieniem było dla mnie to, że bardziej spodobała mi się książka niż film. Więc, polecam każdemu przeczytać tę książkę i moja ocena to 10/10.


You Might Also Like

19 komentarze

  1. ta książka stoi u mnie na półce już jakieś 2 tygodnie i nigdy nie mam czasu jej przeczytać :c
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to warto to odkładać, ponieważ po jej przeczytaniu żałuję, że przeczytałam ją w takim szybkim tępie, haha

      Usuń
  2. Tez mam tego baby lips-a niestety już mi się kończy :( A co do książki, to niestety jeszcze jej nie czytałam, a wszyscy ją bardzo chwalą wiec może juz niedługo ;)


    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie właśnie baby lips jest widoczna na ustach przez jakieś 5 minut co jest irytujące. Poza tym wysusza mi usta, więc raczej rzadko kiedy jej używam. Co do podkładu to moja mama go używa i niedawno go wypróbowałam na sobie i faktycznie jest prawie niewidoczny na twarzy, a konsystencja super :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo lubię Baby Lips, ale ostatnio mi się skończyła. :/ A podkład na pewno spróbuję, a nuż spodoba się mojej "wymagającej" skórze. ;)
    http://momentcatcher00.blogspot.com/ - Dziękuję za każdy komentarz i obserwację. Moim marzeniem jest osiągnięcie jak największej liczby czytelników przed urodzinami, co byłoby dla mnie pięknym prezentem urodzinowym. Dla Ciebie to chwila napisać dobra robota i wcisnąć przycisk obserwacji, ale dla mnie - spełnienie marzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przeczytać tą książkę Millie :))
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Planuję kupić wkrótce jakąś Baby Lips, która nawilży moje usta, a jednocześnie nada im jakiś kolor! :)

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie na baby lips jest idealna!:)

      Usuń
  7. Książki Johna Greena są genialne !
    Zapraszamy do nas na recenzję książki, która może ci się spodobać :)
    Nasz blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie ta pomadka ochronna spisuje się tragicznie i nie mogę się zmusić by jej używać ale no cóż, każdy jest inny i lubi co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzis pierwszy raz skusiłam się na baby lips i faktycznie jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę!:))

      Usuń
    2. A teraz zastanawiam się nad tym podkładem , bo szukam jakiegoś godnego uwagi ^^ A promocja się zbliża ^^
      Obserwuję :)

      Usuń
  10. Fajni ulubieńcy ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam tego podkładu, ale chyba się skuszę bo słyszę o nim same pozytywne opinie. Ja też uwielbiam baby lips :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Papierowe miasta kocham! czytalam i ogladalam:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetni ulubieńcy ! :))
    daydream89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy