WROCLOVE

Witajcie! Wczoraj na wycieczce szkolnej po raz drugi udało mi się zwiedzić Wrocławskie zoo. Moim zdaniem zoo, we Wrocławiu jest najładnie...

Witajcie!
Wczoraj na wycieczce szkolnej po raz drugi udało mi się zwiedzić Wrocławskie zoo. Moim zdaniem zoo, we Wrocławiu jest najładniejszym, w całej Polsce. Przede wszystkim cudowne jest te nowe afrykarium, a zwłaszcza te wielkie akwaria. Jedynym minusem jest to że nie ma tam za dobrego światła i jakość każdego zdjęcia, które zrobiłam rybom nie są takie jakie sobie wyobrażałam.


Po akwariach przyszedł czas na tropiki. Jeśli mam być szczera, to te tropiki wygrywają z tymi wielkimi akwariami i nie to nie dlatego, że na tropikach było znacznie lepsze światło tylko dlatego, że te tropiki bardziej przypadły mi do gustu zwłaszcza, że wolę fotografować rośliny, budynki czy osoby.
Po atrakcjach, w zoo poszliśmy, a raczej pojechaliśmy na miasto. Zwiedziliśmy muzeum Uniwersytetu Wrocławskiego, a w nim zobaczyliśmy Aule Leopoldyńską oraz Wieżę Matematyczną, po tym muzeum poszliśmy na rynek, a na nim mieliśmy wolny czas. Jak zawsze poszliśmy na obiad do KFC, a po KFC Emilka oczywiście musiała pójść do Star Bucks'a i powiem Wam, że zakochałam się w tej dyniowej kawie ( Pumpkin Spice Latte ) później jeszcze trochę Pani przewodnik mówiła nam, o "ciekawych" miejscach znajdujących się na rynku i oczywiście poszliśmy zobaczyć fontannę. No i ostatnim punktem na wycieczce był sky tower, tam było cudownie lecz niestety pogoda nam nie dopisała i nie było tak wspaniałych widoków ponieważ jedynie dało się ujrzeć mgłę.
Mimo wszystko jestem bardzo zadowolona z tej wycieczki, spędziłam ją w fajnym gronie i mam nadzieję, że inne wycieczki również takie będą.


You Might Also Like

18 komentarze

  1. Millie, opisałaś mi to tak że czułam się jakbym była tam z Tobą .
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dziękuję to bardzo miłe:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia!

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w zoo wrocławskim i masz rację, iż to najlepsze zoo w Polsce :D Szkoda tylko, że jak byłam nie były otwarte te akwaria :c
    /Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są przepiękne, twój blog ma szanse się wybić :) Idealnie!
    http://thenatusworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja we Wrocławiu jeszcze nigdy nie bylam :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wrocław to przepiękne miasto! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Wrocław, to jedno z najpiękniejszych i moich ulubionych miast w Polsce ♥ Byłam tak zaledwie raz na wycieczce klasowej, ale już planuję kolejny wyjazd na ferie ! ;)
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam we Wrocławskim zoo dwa razy, strasznie podobało mi się fotografowanie zwierząt, chociaż nie jest to proste, to strasznie mi się podoba :3

    http://sometimes-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam we Wrocławskim zoo dwa razy, strasznie podobało mi się fotografowanie zwierząt, chociaż nie jest to proste, to strasznie mi się podoba :3

    http://sometimes-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O tej dyniowej kawie ostatnio sporo słyszę, too bad nie ma nigdzie u mnie star bucksa, a przynajmniej się nie spotkałam. Brzmi to sto razy lepiej od zwykłej kawy, której nie jestem fanką. :P

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  12. niestety nigdy nie byłam we Wrocławiu, ale gdy tylko będę miała okazję na pewno zwiedzę to zoo :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej kochana bardzo spodobał mi się twój wygląd bloga i chciałam się spytać czy mogła byś mi zrobić desing na bloga znaczy zmienić tylko napis wszystko zostawić to samo. było by mega miło jeśli tak to proszę napisz na e-mail : julia.rychlik@autograf.pl
    odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super notka :D
    Zapraszam na mojego bloga (nowa notka) blooondyna.blogspot.com
    mile widziane komentarze i obserwacja :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy