kilka sposobów na niezapomniane wakacje

Za nami pierwszy miesiąc wakacji, nie wiem jak Wy ale ja go wykorzystałam, w 100% i mam nadzieję, że kolejny miesiąc będzie jeszcze lepszy. ...

Za nami pierwszy miesiąc wakacji, nie wiem jak Wy ale ja go wykorzystałam, w 100% i mam nadzieję, że kolejny miesiąc będzie jeszcze lepszy. Wiem, że są takie osoby, które z tegorocznych wakacji nie są tak zadowolone jak ja, także postanowiłam, że dzisiaj napiszę dla Was kilka sposobów na niezapomniane wakacje, aby urozmaicić Wam ten ostatni miesiąc wakacji.


1. Pojedź na festiwal baniek mydlanych lub kolorów!

Większość z Was na pewno bardzo dobrze wie o co chodzi, w tym festiwalu, ale jeśli nie wie o co chodzi to wyjaśnię, w skrócie. Podczas tego festiwalu każda osoba będzie puszczała bańki, będą to bańki różnych rozmiarów. Ja wybieram się do Katowic 8 sierpnia. Na te festiwal wybieram się razem z przyjaciółmi także atmosfera będzie tam cudowna!
A jeśli nie kręci Was festiwal baniek mydlanych, zawsze możecie wybrać się na festiwal kolorów, który jest chyba Wam bardziej znany.

2. Wycieczka rowerowa!

Wycieczka rowerowa to chyba najlepszy pomył, zawsze przytrafi się coś ciekawego i każdy znajomy miał by ochotę wybrać się na wycieczkę krajoznawczą do sąsiedniego miasta/wsi. I może dzięki takiej wycieczce bardziej się zżyjecie lub będziecie jechać rowerami obwodnicą, a później z tej obwodnicy zjeżdżać bo dla kogoś to będzie bardzo męczące ( tak teraz piszę, o sobie. )

3. Idź na zdjęcia!

Jeśli, jest Ci nudno zawsze możesz wsiąść aparat do ręki i wyruszyć, w cudowną przygodę Ty i twój aparat. Dzięki takim przygodą odkryjesz wiele ciekawych miejsc, w których będzie można spędzić czas z przyjaciółmi. Pamiętaj fotografia zajmuje bardzo dużo czasu, ale jeśli Cię to ciekawi co to za problem? A jeśli nie chcesz sama iść na zdjęcia zawsze można poprosić przyjaciółkę aby z Tobą poszła i razem wyruszycie, w tą przygodę.

4. Wybierz się na basen!

Nie wierzę, że obok Waszego miasta nie ma chociaż jednego basenu lub jeziora. Takie wyjazdy z przyjaciółmi zawsze są udane, lecz pamiętajcie aby bawić się z umiarem bo chyba nie chcecie aby spotkały, Was nie przyjemne sytuację.

5. Spotkaj się z internetową przyjaciółką/przyjacielem!

Jeśli masz internetową przyjaciółkę lub przyjaciela to wakacje są idealnym czasem na pierwsze lub może kolejne spotkanie. Dzięki wakacjom możecie spotkać się na znacznie dłużej niż na kilka godzin.

6. Odwiedź większe miasto!

Gdy, w Twoim mieście nie ma ciekawych miejsc do zwiedzania, wyrusz na wycieczkę do większego miasta takiego jak Warszawa, Kraków, Łódź, Poznań, Katowice. W tych miastach na pewno znajdziesz jakieś ciekawe zajęcie. Zwłaszcza gdy zabierzesz ze sobą przyjaciół, z którymi zawsze świetnie się bawisz!

7. Spełnij swoje największe marzenie!

Dzięki wakacjom mamy na wszystko znacznie więcej czasu także, co Wy na to aby spełnić swoje największe marzenie? Marzenia nie spełniają się od tak trzeba samemu je spełnić, a podczas roku szkolnego bardzo trudno jest nam się rozdwoić. Jeśli twoim marzeniem jest założyć bloga lub kanał na YouTube to na co czekasz? Wakacje to najlepszy czas.



You Might Also Like

6 komentarze

  1. Bardzo fajne sposoby. Szkoda tylko, że został nam miesiąc :(


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne porady :) Lubię taką pozytywności. :D Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;)
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Idealne porady!
    Ja spoełniałam moje marzenie! Kupiłam pieska maltańczyka :)
    sweetchilisweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Porady bardzo fajne ale z połowy akurat ja nie skorzystam ale wydaje mi się że sierpnień na pewno wykorzystam bardziej niż lipiec
    pozdrawiam, Madda
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie skorzystam z niektórych rad
    zapraszam do sb
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy