Fotoleracja z Łodzi

Hei ♥ Na początku zacznę od wyjaśnień. Dlaczego nie było mnie tu prawie cały miesiąc? Cóż odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta, czyli...

Hei ♥
Na początku zacznę od wyjaśnień. Dlaczego nie było mnie tu prawie cały miesiąc? Cóż odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta, czyli brak internetu, w miejscowości gdzie mieszkam zepsuł się nadajnik i mimo, że pełno osób dzwoniło musieliśmy czekać miesiąc aż w końcu się ruszą i naprawią te nadajnik. Dlatego jeszcze raz bardzo Was przepraszam.





Przechodząc do tematu posta. Piątego maja, w mojej szkole z okazji projektu nauczycielka zorganizowała wycieczkę do Łodzi. W Łodzi byłam po raz pierwszy i od pierwszego wejrzenia spodobało mi się to miasto. Te stare budynki były cudowne, nawet razem z Karoliną postanowiłyśmy się przeprowadzić właśnie i do Łodzi bo znalazłyśmy cudowny budynek, który tylko przemalować na biało i gotowy! Góra na mieszkanie, a dół na własny biznes..
Z racji, że ten projekt jest związany z modą poszliśmy do muzeum włókieniczego, w którym mi się podobało i to nawet bardzo. Najlepsze, w tym wszystkim było to że po całym zwiedzaniu tego muzeum były warsztaty i sami tworzyliśmy jakiś strój, jak tak teraz patrzę na ten strój, który ja zrobiłam to stwierdzam, że na tych warsztatach lepiej wyglądał.

Oczywiście zwiedzania miasta również musiało się odbyć, bo co to by była za wycieczka? Jak pisałam wcześniej moje pierwsze wrażenia po ujrzeniu tego miasta są cudowne. W Łodzi na pewno pojawię się ponownie ponieważ nie wrócić do takiego miasta to grzech.
Po zwiedzaniu muzeum i miasta pojechaliśmy do manufaktury. To miejsce jest cudowne! Gdy weszliśmy do środka było jedne wielkie ' wow ' razem z Karoliną od razu wyciągnęłyśmy aparaty i zaczęłyśmy robić zdjęcia. Jednym minusem było to że mieliśmy mało czasu w manufakturze i nie zdążyłyśmy wszystkiego obejść. Jednak cała ta wycieczka była udana nawet bardzo :)) bardzo się cieszę, że postanowiłam na nią jechać ponieważ nie żałuję każdej złotówki, którą wydałam na wycieczkę i podczas wycieczki.







You Might Also Like

8 komentarze

  1. Łódź jest piękna ! *-*
    Bardzo ładne zdjecia ! :)

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tam jest ładnie. Śliczne zdjęcia ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama mieszkam w województwie Łódzkim i dość często
    jeżdżę tam do rodziny :) Sama chciałabym tam w przyszłości mieszkać :)
    Śliczne zdjęcia :)
    Serdecznie Zapraszam do mnie : http://karrrblog.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jade do Lodzi na wycieczke szkolna jakos w czerwcu, haha :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Chciałabym kiedyś sobaczyć to miasto :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/vintage-jacket.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia! ja nigdy nie byłam w Łodzi
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowne zdjęcia ;) jesteś prześliczna :)
    zaobserwowałam i będzie mi bardzo miło jeśli także zaobserwujesz ;)
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Łódź, to jedno z moich ulubionych miast! Świetne zdjęcia xx

    CLASSY PINEAPPLE [klik]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy