pierwszy post, fotorelacja z Berlina

1/06/2015

Nie mam zamiaru ukrywać tego, że nie mam pojęcia jak zacząć ten post, oraz co tutaj napisać. Oczywiście, wypadałoby opisać siebie i takie tam, jednak to jest takie nudne, jak i nikogo to nie interesuje.

Od kilku miesięcy, a nawet i lat poszukuję jakiegoś nowego hobby, czegoś w czym mogę się spełniać, na co będę mogła wykorzystywać swój wolny czas, oraz abym była dumna. Od podstawówki bardzo interesowała mnie działalność w internecie, więc też założyłam bloga, który był kompletną głupotą. Mam nadzieję, że o tym, aktualnym blogu nigdy tam nie pomyślę i będę szczęśliwa, że go posiadam oraz, że w jakimś stopniu spełniam swoje marzenie.

Teraz zapraszam Was do fotorelacji z Berlina w którym byłam rok temu w grudniu ze szkoły. Było dość ciekawie, jednak nie będę Was zanudzała tym co tam robiliśmy. Zostawię Wam tylko z jakąś garstką zdjęć. 







3 komentarze

  1. Ja również super wspominam wycieczkę do Berlina. Super zdjęcia.
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie jest w Berlinie ! ♥
    Świetne zdjęcia!

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia i bardzo fajny blog ;]
    Ja też już obserwuję i liczę na rewanż ;D
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

© Emilia Matyska. Design by FCD.